Search this blog


Anasayfa GENEL UYARI Sorularınızı Gönderin
Wednesday, January 13, 2010

Kızlık Zarı Diktirme Ücreti  


Ülkemizde kızlık zarı diktirme ücretleri en çok merak edilen konuların başında geliyor. Her 10 kadından bir tanesinin kızlık zarı ameliyatı geçirdiğini söyleyenler var. Ben de klinikler önündeki bu sıra ne diye merak ediyordum. Kızlık zarına kültürel ve töresel nedenlerden ötürü çok önem veren Türkler her şeyin olduğu gibi bu işin de maliyetini, daha doğrusu ücretini merak ediyorlar. Internet’te bir arama yaptığınız zaman karşınıza çıkan bir sürü websitesi beylik cümlelerle “bu işin maliyetinin yerine göre değiştiğini, Malatya’da farklı, Diyarbakır’da farklı, Antalya’da farklı rakamlar alındığını” belirtiyorlar. Merak etmeyin, ben size kızlık zarı diktirme ücretinin ne olduğunu söyleyeceğim.

Şimdi iki türlü kızlık zarı dikim şekli var. Geçici dikim gerdek gecesinden 3-4 gün önce lokal anestezi ile yapılıyor ve daraltma işlemi gerçekleştiriliyor. Aslında yapılan kızlık zarının dikimi değil, o bölgenin narin bir iplikle dikilmesi, cinsel ilişki sırasında dikişlerin sökülerek duvarda kanama meydana gelmesidir. Böylece bir ömür boyu birlikte hayatınızı paylaşacağınız, can yoldaşınızı kandırmayı başarıyorsunuz.

Ikinci yöntem ise kalıcı kızlık zarı dikimi denilen işlemdir. Bu işlem çok daha ciddi bir operasyondur ve bir doku parçası dikimi gerçekleştirilerek uygulanıyor. Bu işlemi evlenmeden 1-2 sene önce yaptırmanız yeterli oluyor. Tabii bu operasyonlarda başarı şansı da %100 değil, o yüzden operasyonu yaptırdıktan sonra check-up yaptırarak başarısı muhakkak kontrol edilmelidir. Gerekirse işlem tekrar edilmelidir. Kızlık zarı diken doktorlara garantisini olup olmadığını da sormayı ihmal etmeyin. Duvarinda "dikilen zar iade edilemez" yazan muayenehanelerden uzak durun.

Ücretlere gelecek olursak bir çok yer geçici ve kalıcı dikim için aynı fiyatı uyguluyorlar. Oysa kalıcı dikimin maliyeti ve riski çok daha fazla. Bazı jinekologlar yırtığın derecesine göre fiyat belirlediklerini söyleyerek sizi kandırmaya çalışabilirler, bu numaraları yemeyin. Gerekirse 3-4 farklı yere giderek fiyat sorun. Ücretler Ankara’da 1000 TL ile 2500 TL arasında değişiyor, fiyat farkı çok fazla. O yüzden alışverişinizi iyi yapın, 2500 TL yerine 1000 TL’ye işi halledin, 1500 TL’niz de cebinizde kalsın. Belli mi olur, belki bir kaza daha olur ve tekrar diktirmek zorunda kalırsınız, her seferinde 2500 liraya para mı dayanır? Ben Ankara için fiyatları vereyim:

lina kadın sağlığı 1000
başak kadın sağlık merkezi 1000-1500
Hera kadın sağlık merkezi 1800-2000

Ayrıca jinekologlara da bireysel olarak gidip fiyat sorabilirsiniz. Ayıp olur, bu işin pazarlığı mı yapılır diye de düşünmeyin. Kızlık zarını patlatırken ayıp olmuyor da diktirirken mi ayıp oluyor!

What next?

You can also bookmark this post using your favorite bookmarking service:

Benzer Konularda Yazılmış Yazılar



24 Yorum: to “ Kızlık Zarı Diktirme Ücreti

  • Anonymous
    February 14, 2013 at 3:49 PM  

    nasıl bir yazı bu? siz nasıl yargılarsınız insanları! başlarına ne geldiğini nasıl bilebilirsinz?! böyle doktor olmaz olsun ! ayıp mıymış. asıl ayıp doktorun psikolojik olarak da yardım etmemesi! nasıl mezun oluyorsunuz siz o okullardan !!!!

  • Anonymous
    June 5, 2013 at 2:13 AM  

    Tıp fakültesinden mezun olmuş ve doktor ünvanını alabilmiş birinin böyle yargılayıcı ve aşağılayıcı tutum içinde olması ne kadar üzücü.

  • Anonymous
    June 13, 2013 at 5:56 AM  

    BEN BİR KADINIM.HERKES DOKTORU SUÇLAMIŞ AMA UNUTMAMANIZ GEREKEN BU ÜLKEDE TÜRK KÜLTÜRÜ HAKİMDİR.SİZ AVRUPANIN AHLAKSIZ YAŞAMINA ÖZENEBİLİRSİNİZ.SİZİN SAVUNDUĞUNUZ GÖRÜŞERLİ 1860 TA İTALYAN MİSYONERLERİ 1960 TA AMERİKAN MİSYONERLERİ SAVUNMAKTAYDI.ŞİMDİ AVRUPA DAHİ BUNUN ÖNLEMİNİ ALMAYA ÇALIŞMAKTADIR.BU AMELİYATTAN SONRA EŞİNİZ OLACAK ADAMIN YÜZÜNE UTANMADAN NASIL BAKACAKSINIZ?SİZDE OLMAYAN DEĞERLERİ ÇOCUKLARINIZA NASIL VERECEKSİNİZ?

    MADEM EVLENMEDEN YAPACAK KADAR ÖZGÜRSÜNÜZ MADEM BEDENİME KARIŞMA DİYENLERDENSİNİZ O ZAMAN NEDEN AMELİYAT OLMAK İSTİYORSUNUZ İNSANIN BİRAZ KENDİSİNE SAYGISI OLUR.

    ÜNLÜ AVRUPALI PİERRE LOTİNİN DEDİĞİ GİBİ ''Türkler Batı' dan birkaç yüzyıl geri olsa da, şehirleri ve köyleri modern dünyada giderek kaybolan her türlü erdemin son sığınağıdır.''BU SIĞINAKTA SİZİN YERİNİZ YOKTUR AVRUPALI HANIMLAR!!!

  • Anonymous
    June 27, 2013 at 1:10 PM  

    lan geri zekalı genç yaşta kaç kız tecavüze uğruyor sizin bu tutumunuz yüzünden. Erkek evinden içeri adım atan kızı orospu sanıyor. Bir erkek olarak söylüyorum ki ben bakir değilsem evleneceğim insanın da bakir olmama hakkı vardır. Konu islam sa bakir olmayan defalarca harama kaçan bi erkekle sen nasıl evleniyorsun??

  • Anonymous
    July 4, 2013 at 1:00 PM  

    arkadaşım söz konusu olan yazı(yorumu kastediyorum)dikkatle okursan tecavüze uğrayanlar için değil onunla bununla gönül eğlendirip utanmadan ameliyat olup bakireyim diyerek kendine saygısı olmadığını gösterenlere bir tepkidir.kaldı ki bayan arkadaşımızın yazısında tecavüze uğrayanlarla ilgili bir şey yok.sende öyle bir konuma sokmuşsun ki sanki ameliyat olan tüm kızlar tecavüze uğrayanlar. açık söylüyorum on binlerce ameliyattan sadece bir bilemedin ikisi tecavüzdür?(nereden biliyorsun diye sorma akrabam bu işle meşgul)
    tecavüz olayı erkeğin terbiye irade ahlak yoksunluğundan kaynaklanır.bu özellikler doğuştan değil eğitimle kazanılır eğer ki eğitim bozuksa sen her önlemi alsan da bu gerçekleşecektir.bunun bayan arkadaşın yazdığı yorumla alakası yoktur.senin anlayamadığın nokta kişilerin bireysel tercihleri toplumsal yozlaşmaya yol açarsa bu engellenir dünyanın her yerinde böyledir.arkadaşın dediği gibi türk namuslu ve haysiyetlidir.

    yine bu tarz bir sitede bir erkeğin yorumu vardı aynen şöyle
    ''benim evleneceğim kız benden önce herkesle ilişkiye girip tecrübeli olmalı''bir bayan arkadaşta şu cevabı vermiş
    ''insanlar mı çok geniş yoksa ahlaksızlıkları mı''

    sen bakir olmadığın için bu düşüncedesin senin gibiler azınlıktadır ve yok olmaya mahkumdurlar unutma ki herkes layığını bulur sanada tecrübelileri nasip olsun.

    bende bir erkek olarak söylüyorum ki bayan arkadaşın yazığı yoruma kesinlikle katılıyorum hem de bakir bir erkek olarak

    son olarak yorum yazan bayan arkadaşın geri de olsa bir zekası var(ki bende hiçte öyle değil) sende onun da olduğunu zannetmiyorum.

  • Anonymous
    July 4, 2013 at 1:06 PM  

    iyide yorum yazan kız harama kaçan biriyle evlenecem dememiş ki nasıl bir çıkarımda bulundun?

    ayrıca barda marda kız düşürüpte yapanlarla para verip yapanlar arasında kanımca fark yoktur.

  • Anonymous
    August 6, 2013 at 6:14 AM  

    Bir doktor olarak boyle seyleri nasil yazabiliyorsunuz cok saskinim. Ilk erkek arkadasim tarafindan hapla uyusturulup tecavuze maruz kaldim 5 yil boyunca onun tehtitlerine dayaklarina ve hakaretlerine susmak zorundaydim. Simdi ondan kurtulmayi basardim allahima bin sukur ama ne yapacagimi nasil devam edecegimi bilmiyorum ve zaten utanarak boyle siteleri okurken bir doktordan bunlari okumak beni birkez daha kahretti. Tessekurler..

  • Anonymous
    August 11, 2013 at 2:19 AM  

    Kurdun kuzuyu yemeye niyetlenmesinde şaşılacak bir şey yoktur. Şaşılacak olan odur ki bu kuzu, kurda gönül bağlamış, aşık olmuştur.(HZ.MEVLANA)

    arkadaşım bende kızım kusura bakma ama erkek arkadaşlarını kişiliklerine göre değilde başka ölçütlere göre seçersen farklı bir sonuç beklememek lazım.biraz da hatayı kendimizde aramalıyız.insan arkadaşının niyetini nasıl anlayamaz.bunun için çok saf olmak lazım.açta bir haberleri oku kızlar face denen ahlaksız siteden erkeklerle buluşup tecavüze uğruyorlar.bu nasıl bir akıldır ki tanımadığın insanlarla buluşmaya gidersin.

    insanda biraz akıl olur hele de kızsa.

  • Anonymous
    August 23, 2013 at 7:12 PM  

    sayın bu yazıyı yazan yavşak. google'da çalışıyorum. bu sayfaya o yüzden geldim. erkeğim, ve bir kadının beni kandırmasını asla istemezdim. bu bağlamda bu ameliyatları çok da etik bulmuyorum.

    ama senin bu iğrenç tutumun ve yavşak yavşak yorumların, internette arama yaparak bir fiyat bilgisine ulaşmaya çalışan insanların karşısına çıkmamalı.

    yani senin anlayacağın dilden söylersek, google'ı pisletiyorsun. internete zarar veriyorsun. o yüzden sayfanı da bu şekilde değerlendireceğim. umarım bir an önce sen de sevişirsin de insanları ezerek değil, doğal yollarla tatmin olursun.

    ayrıca ne biçim doktorsun lan it? kızlık zarı "patlayan" bir şey midir? misinformation da basıyorum ulan, hastaları kandırıyorsun çünkü.

  • Anonymous
    August 26, 2013 at 2:01 PM  

    Bir doktor olarak yazılmış bilinçli bi metin değil aşkında bunun doktorla mühendisle bi alakası yok bu konu hakkında görüşlerimi belirtmeyeceğim sadce boyle bagnazca dusunen insanlala ayni kani tasimaktn utniyorun turkluk ayirt etmeden bakir bakire muslumn yahudi ayrimi yapilmadan bunn bilincine ozune warilir diyck soz bulmiorum dktor hanim ne yazikki sizin gibi insanlar mevcut

  • Anonymous
    September 14, 2013 at 11:00 AM  

    arkadaşla terbiyesizleşmeyin görüşlerine katılmasanızda bir bayana hakaret etmek yakışık almaz.kanımca insan hayat arkadaşı olan eşiyle seişir.diğerleri gönül eğlendirmedir.et parçası peşinde koşmaktır.sevişme sözcüğünü et parçası peşinde koşanlara yakıştırmak yanlış olur.bu arada bende kızım

  • Anonymous
    November 18, 2013 at 11:39 AM  

    Kendine once guvendirip sonra yuz ustu birakanlar da var.kimse mayasi bozuk oldugu icin yemez boyle bi boku.eminim benim gibi aldanip ilerisini dusunemeden hareket etti cogu:( ben de cok utaniyorum. Su an hala konusuyorum birlikte oldugum kisiyle o beni seviyo ama ben onunla sadece mecbur kaldigim icin konusuyorum.ama o bunu bilmiyo.caresizlik cok kotu.ben de diktirmek istiyorum ama cesaretim yok evlenecegim insanin cocuklarimin yuzune nasil bakarim diye sevmedigim bi insanla evlenecegim:'(

  • destina
    April 15, 2014 at 1:17 PM  

    Ah ah.... hala nelerle ugrasiyiruz...

  • Anonymous
    July 3, 2015 at 5:46 PM  

    Çok uzun zaman olmuş ama yorum yazmak istedim oncelikle yazan doktora tesekkurler nasil boyle incitebiliyor insani bir bilse. yaşlarınız onu yazdigında kaçtı bilmiyorum ama ben daha yeni 20 yı doldurucam 4 yıl önce rızamla bekaretini elleriyle verdim şimdi sor bana pişman misin aileden utanmıyor musun nisanliyim evlenicem utanmiyormuyum bir sor nasıl pismanim nasıl utanıyorum ah diyorum ya ah hiç mi beynin yoktu sende hiç mi akıl yoktu yokmuş gerizekaliymisim beyinsizmisin napim şimdi ben çözüm aramiyim mi biriyle tanışır tanisnmaz bakire değilim diyemiyorsun demedim bide baştan sordu inkar ettim hiç ummadigin şekilde al nisanlandin çokta sevdin aşık oldun e artık o inkarin geri donusude mümkün değil ne bok yesin bu kız mecburum cagre aramaya ve bnm gibi çok var bnm gibi çocuk yaşta kanipta bu hataya düşenler yaptırıyor tecavuz fln çok nadir Rabbim kimseye ama kimseye buna ihtiyaç duyurmasin allah cumlemizi affeylesin insallah

  • osman
    July 27, 2015 at 2:45 PM  

    ben bir erkek olarak size sunu söyliyeyim , bacaginizin arasindaki et parcasina göre sizi degerlendiren erkekden uzak durun . sizi seven sizi oldugu gibi kabul eder aksi takdirde gitsin kasabdan bi etparcasi alsin onunla evlensin . vede cok önemli bi olay gercekden bi evliligi bi hayati beraber gecirmek istediginiz bi gelecegi bi yalanin üstüne mi kurmayi düsünüyorsunuz ????? gün gelir illaki gelir adam gercegi ögrendiginde ne yapacaksiniz .

  • Unknown
    November 11, 2015 at 9:00 AM  

    halen namusu sadece bi et parçasında arayan insanları gördükçe midem bulanıyor..bi kız her erkekle her haltı yemiştir sadece ilişikye girmedi dıye o kız cokmu namuslu. birde diktirme gibi boktan birşeyi cıkarmışlar hayat arkadaşım dediği kişiyi kandırıyorlar tecavüze ugrayan bi kızda bundan utanmamalı tecavüze ugradği için hor gören toplumumuzdan utanmalı.herkes hayatında bır hata yapablir mühim olan ders çıkarmak.bu dünyada allah için yaşamamız gerekirken birçoğumuz başkasına kendini temiz gösterme peşinde.beni sırf bu nedenle sevmeyen erkek gercekten sevmiş olmaz zaten.bu yuzdende hayat arkadasım olmasada olur.kızlık zarı lafını beyınlerden atmalıyız artık.allah kadınlara namus için göndermiş olsaydı erkeklerdede namusla ilgili bir parça olurdu.cahilliklerimiz yüzünden hemhayatımızı hemde ahiretimizi mahvediyoruz.dediğim gibi bi kadın olarakta bi erkeğe kendinizi temiz göstermeye calışmayın.gercekten seven adam olan her halınızle sever..

  • Unknown
    February 6, 2017 at 8:25 AM  

    This comment has been removed by the author.

  • Unknown
    February 6, 2017 at 8:27 AM  

    kızlık zarı dikimi hakkında detaylı bilgileri http://www.kizlikzaridiktir.net adresinden alabilirsiniz.

  • esra
    April 14, 2017 at 2:53 PM  

    https://www.esracabukcomert.com/kizlik-zari-dikimi/
    adesinde 2500tl fiyatlara yapılmaktadır.

  • gaziantep kizlik zari dikimi
    August 19, 2017 at 10:06 AM  

    bu konu hakkinda detayli bilgi verilmis jyi calismalar

  • kalıcı kızlık zarı dikimi
    February 28, 2018 at 2:06 AM  

    kızlık zarı dikiminde en garanti kalıcı dikim yaptırmaktır.

  • irfan tarhan
    September 12, 2018 at 12:22 PM  

    kızlık zarı dikiminde tecrübeli isim Op.Dr. İrfan Tarhan https://www.irfantarhan.com/kizlik-zari-ankara/

  • Sportmen Erkek
    September 1, 2019 at 2:06 AM  

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

  • Sportmen Erkek
    January 2, 2020 at 10:05 AM  

    Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var